Odyseja w dębowej beczce, whisky...

150x110

NA ŚWIĘTA: Johnnie Walker® Double Black™ i Johnnie Walker Black Label Jasper Goodall F13 Limited Edition

Najpopularniejsza whisky na świecie, a zarazem jedna
z najbardziej rozpoznawalnych zagranicznych marek luksusowych wśród alkoholi - Johnnie Walker, wprowadza wyjątkowe limitowane edycje wariantu Black Label: jedną w butelce zaprojektowanej przez brytyjskiego rysownika Jaspera Goodalla oraz drugą, niezwykle intensywną JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACK™. Obie trafią do sklepów przed świętami.

Zbliżające się Święta to najlepszy moment, by obdarować bliskich czymś naprawdę wyjątkowym. Takim prezentem może być bez wątpienia podróż do pełnego niezapomnianych smaków, zapachów i wrażeń świata whisky, która z roku na rok jest coraz bardziej doceniana przez Polaków. Aż 53 proc. konsumentów deklaruje, że dokonuje zakupu whisky właśnie
z myślą o prezencie. Johnnie Walker, marka numer jeden wśród szkockich whisky na świecie, przygotowała z tej okazji dwie limitowane edycje popularnej Johnnie Walker Black Label.

JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACK™
DOUBLE BLACK™ to wariant przeznaczony szczególnie dla miłośników charakterystycznego i głębokiego smaku whisky. Nowa mieszanka jest jeszcze bardziej intensywna. Rezultat ten uzyskano dzięki kupażowi najlepszych whisky typu single malt o bardzo wyrazistym smaku, produkowanych na zachodzie Szkocji. Został on wzmocniony przez dodanie whisky
o specyficznej torfowej nucie smakowej oraz poprzez wybranie tylko takich destylatów, które leżakowały bardzo długo w dębowych beczkach. Dojrzałość smaku i jego charakterystyczne „przydymienie” zostało podkreślone ciemniejszą butelką oraz etykietą z tłoczonym rysunkiem dębowych słojów.

DOUBLE BLACK™ jest jedną z najbardziej fascynujących odsłon w rodzinie Johnnie Walker. Aromaty świeżych cytrusów i wanilii wysuwają się natychmiast na pierwszy plan. Wystarczy dodać kroplę czystej wody, aby poczuć na podniebieniu, aromaty ciemnych rodzynek, pomarańczy, goździków i niepowtarzalnie długo utrzymującego się „dymnego” wykończenia.
JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACK™ daje nowe spojrzenie na Black Label - powiedział Jim Beveridge, Master Blender Johnnie Walker.

Wyprodukowana z zachowaniem tych samych standardów, które określają wszystkie whisky JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACK™ jest symbolem pionierskiego ducha marki
i jej ponad 190 letniego zaangażowania w dostarczanie konsumentom rozbudowanych, odważnych i intensywnych smaków - dodał Michał Groniewski, Senior Brand Manager Whisky w firmie Diageo Polska.

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL JASPER GOODALL F13 LIMITED EDITION
Kolekcjonerska butelka w limitowanej serii powstała we współpracy z Jasperem Goodallem - jednym z najbardziej wpływowych artystów grafików w ostatnim dziesięcioleciu. Goodall zreinterpretował na nowo słynne logo Striding Man’a czyli tzw. Kroczącego Gentelmana. Rysunek, naszkicowany ołówkiem na serwetce w 1908 roku podczas spotkania braci Walker
z rysownikiem i karykaturzystą Tomem Brownem, do dziś symbolizuje filozofię marki Keep Walking, która promuje pasję, odwagę i wytrwałe dążenie do wyznaczonych celów.

Jasper Goodall projektując butelkę zainspirował się historią, która zasłyszał wiele lat temu, podczas podróży po Szkocji. Według legendy, alkohol ulatniający się podczas leżakowania whisky jest daniną dla aniołów i świętego Andrzeja będącego patronem Szkocji. Dlatego mówi się, że właśnie nad Szkocją unoszą się najweselsze anioły na świecie.

Pomyślałem, że byłoby wspaniale zwizualizować tą historię. Chciałem także uchwycić elementy smaku JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™, jej gładkość, miękkość i ciepło złota – powiedział artysta.

Obie limitowane edycje będą dostępne w okresie świątecznym, w wybranych sklepach, w całej Polsce. Ceny zaczynają się od 115 złotych. Więcej informacji jest dostępnych na profilu marki www.facebook.com/HouseOfWalkers


Odpowiedzialne spożywanie alkoholu
Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl